Prípadová štúdia s PoctiveSEO.sk: Vybudovanie návštevnosti z 0 na 3300 používateľov mesačne
Veľa webov nezískava z Google vyhľadávania toľko návštevnosti, koľko by si želali. Mnoho z nich nezískava z Google takmer žiadnu návštevnosť.
Prečo weby nezískavajú dostatočnú návštevnosť?
Môžeme to prirovnať k chudnutiu - na to aby sme schudli, väčšinou potrebujeme preto niečo urobiť. A táto aktivita by mala byť dostatočne hodnotná, zmysluplná a efektívna.
Skratky, rýchle a lacné riešenia väčšinou nemusia prinášať výsledky, ktoré by mali zmysel.
Podobne to je v SEO - veľa webov nevyvíja dostatočne cielenú aktivitu, alebo svoje úsilie zameriava na menej podstatné záležitosti.
Väčšinou počúvame rady, že máme budovať kvalitný obsah a vďaka nemu automaticky získame odmenu vo forme návštevnosti z Google.
Takže weby napíšu nejaký obsah a čakajú na odmenu podľa princípu: "publikuj a modli sa (o úspech)" - niektoré sa úspechu takýmto spôsobom možno dočkajú, no veľká väčšina stále len márne čaká.
Samotný obsah, nemusí byť dostatočným dôvodom k tomu, aby sme Google presvedčili o tom, že práve náš web si zaslúži TOP pozície vo vyhľadávaní. Ak 100 webov publikuje relatívne podobný obsah, ktorý z nich by mal získať lepšie pozície a ktorý horšie?
Existuje veľa faktorov, ktoré na to vplývajú. Medzi tie s najdôležitejším vplyvom patrí hodnotný obsah a najmä kvalitné spätné odkazy. Viac o tom si môžete prečítať tu.
Z nuly na 3300 používateľov mesačne
Pozrite sa, ako sme s pomocou hodnotného odborného obsahu podporeného kvalitnými spätnými odkazmi dokázali vybudovať návštevnosť z Google vyhľadávania z 0 na 3300 používateľov mesačne.
Užitočný hodnotný obsah podporený kvalitnými spätnými odkazmi
Vytvorili sme komplexný odborný článok na tému cukrovka, v ktorom sme sa snažili odpovedať na väčšinu otázok, ktoré ľudia ohľadom tejto témy pokladajú a hľadajú na ne odpovede.
Samotný článok väčšinou nestačí
Takýmto článkom sme mohli dať Google jasný signál k tomu, že sa uchádzame o lepšie pozície.
Prečo by však mal na prvých pozíciach umiestniť práve náš web, keď existuje tisíce ďalších webov, ktoré sa tejto téme venujú. Mnohé z nich sú staršie, autoritatívnejšie (nemocnice, zdravotnícke zariadenia, štúdie,..).
Prečo sú spätné odkazy dôležité?
Získavanie spätných odkazov z iných webov nie je žiadna veda a v najideálnejšom prípade by mali vznikať prirodzene - teda "samé od seba".
Ak aj odkazy vznikajú prirodzene, vždy pre ich vznik musí niekto zrealizovať určitú aktivitu - v prvom rade musí daný človek vlastniť/spravovať nejaký web, potom sa webmaster musí prihlásiť do administrácie webu, nájsť vhodný obsah do ktorého nakoniec umiestni relevantný odkaz.
Proste si s tým musí dať aspoň takúto prácu - možno aj vďaka tomu Google považuje túto jeho vynaloženú aktivitu za jasný signál k tomu, že mu táto aktivita za to stojí = teda, že daný web, na ktorý odkaz smeruje za to asi stojí, keď si dá tú prácu, aby naň odkazoval.
Výsledky, ktoré sa dajú dosiahnuť s pomocou vybudovaných kvalitných spätných odkazov
Zo SEO nie je nutné zakaždým robiť vedu. Nemusí byť nutné riešiť všetky možné On-Page SEO nastavenia, rýchlosť webu a zbytočne strácať čas s nekonečným vyladzovaním a hraním sa s najrôznešjími SEO pluginmi (Yoast SEO).
Aj so základným rozpočtom pre SEO sa dajú postupne dosahovať zaujímavé výsledky.
Využitie výhod SEO pri PPC reklamách
So SEO môžeme našu snahu systematicky zacieliť na drahé vysokokonkurenčné frázy. Vďaka tomu tak môžeme klientovi ušetriť peniaze za jeho PPC kampane.
Už aj s rozpočtom 300-500 Eur na SEO mesačne je možné získať návštevnosť, za ktorú by sme v PPC kampaniach a iné marketingové kanály museli zaplatiť cca 2100 dolárov MESAČNE.
Oplatí sa takáto investícia do SEO?
S minimálnym rozpočtom 100 Eur mesačne konkurovať do celého sveta
Nemusí byť vždy nutné investovať do SEO niekoľko stoviek Eur mesačne.
Aj s minimálnym rozpočtom, ktorý málokedy dosahoval aspoň 100 Eur mesačne sme dokázali vybudovať svoje miesto na celosvetovom trhu pre nášho klienta.
Samozrejme, že výsledky s daným rozpočtom nie sú svetoborné, avšak už aj vďaka tomu sme dokázali pomôcť klientovi predať svoje produkty do ďalekého sveta - nielen v Európe do Rakúska, Talianska, ale aj mimo nášho kontitentu do USA či Kanady.
Bez SEO a bez výsledkov
Aj jednoduchý rozpočet prináša výsledky
Niektoré weby nemajú roky žiadnu návštevnosť z Google a pritom to nemusí byť také zložité.
Niekedy stačí aj jednoduchý rozpočet na to, aby začal web konečne získavať z Google návštevnosť a zákazníkov.
Získavať návštevnosť môže byť jednoduché
Asi väčšina webov chce získavať čoraz viac návštevníkov a zákazníkov. Mnohé z nich sú pre to ochotné urobiť čokoľvek.
No nie každý je ochotný urobiť to, čo môže mať najväčší zmysel a prínos = budovanie skutočnej hodnoty.
Tip: SEO si môže zvládnuť riešiť pokojne aj každý sám. Môžete si pomôcť s našim úvodom do SEO pre laikov + návodom na to, ako si samostatne spraviť efektívnu analýzu kľúčových slov + ak ovládate angličtinu, môžete sa sami naučiť celú problematiku SEO do hĺbky s pomocou vysoko kvalitného SEO kurzu v hodnote 800 dolárov úplne zadarmo.
Budovanie hodnoty a skutočná pomoc ľuďom
"Najjednoduchšia cesta môže byť tá najťažšia"
Namiesto hľadania skratiek, zázračných metód alebo priživovania sa na úkor niekoho druhého sa môžeme vybrať tou nejjednoduchšou cestou - môžeme hneď od začiatku začať pracovať na tom najdôležitejšom.
Garancia úspechu a zaručené výsledky?
Každý by najradšej chcel nejakú garanciu a zaručené výsledky. Či už pri chudnutí, alebo v SEO.
Osobne si myslím, že tou najúprimnejšou garanciu úspechu či už pre dosiahnutie zdravia a šťastného života, alebo pre úspechy v SEO je jediná vec, ktorá sa dá sľúbiť a zaručiť:
Poctivá práca, krv, slzy a pot = to je tá najpriamočiarejšia cesta k úspechu = ak chcete riešiť SEO s poctiveSEO.sk, tak toto jediné vám môžeme garantovať + samozrejme garanciu vrátenia peňazí
Priamočiara cesta
Opäť si môžeme pomôcť prirovnaním k chudnutiu - namiesto hľadania zázračných prostriedkov na chudnutie, namiesto zázračných diét, špeciálny prístrojov na cvičenie môžeme prestať strácať čas a môžeme začať hneď od začiatku "jednoducho" chudnúť = "stačí" zmeniť a zlepšiť svoj životný štýl a začať vykonávať viac zdravej pohybovej aktivity.
Začať môžeme pokojne aj tým najjednoduchším a najprirodzenejším pohybom - pokojne môže stačiť začať sa viac hýbať a viac chodiť.
Podobne je to aj v SEO - nemusíme hľadať skratky. Radšej hneď od začiatku venujme celé svoje úsilie úprimnej pomoci ľuďom (našim potenciálnym zákazníkom) a zamerajme sa na budovanie skutočnej hodnoty.
Budujme kvalitný obsah. Budujme kvalitné spätné odkazy.
Aj odkazy sa dajú získavať lacnými spôsobmi, síce za množstvo peňazí
Odkazy môžeme získavať tým najprimitívnejším spôsobom = môžeme si ich kupovať.
No môžeme ich takisto získavať aj zmysluplnejšími spôsobmi. Môžeme budovať vzťahy s inými webmi hodnotným spôsobom.
Nemusíme pomáhať len našim potenciálnym zákazníkom vytváraním hodnotného obsahu.
Môžeme pomáhať hodnotným zmysluplným spôsobom aj iným webom - pokojne aj našim konkurentom - a vďaka tomu môžeme budovať kvalitné spätné odkazy.
Dôležitá je symbióza a reciprocita
Podobne to funguje aj v prírode - kto chce žiť v neustálom boji, nech sa páči, môže sa v ňom šantiť do aleluja. Myslíme však pritom na jedno:
"Nebude pre mňa nikdy slobodný ten, čo žije v strachu." Quintus Horatius Flaccus
No niekto namiesto toho môže vsadiť na reciprocitu a symbiózu.
Podobne ako si v prírode vedia mnohé druhy zabezpečiť prežitie a vzájomnú ochranu tak aj my si môžeme navzájom pomáhať.
Voľba je na každom z nás. Ako sa rozhodnete vy?
Autor:
Majiteľ webov PoctiveSEO + ParfumyLacno.sk + ZdraveByliny.sk a veľký fanúšik užitočnej pragmatickej optimalizácie vo všetkých životných úrovniach a činnostiach - nielen optimalizácie webov pre vyhľadávače.

Praktický návod na efektívnu analýzu kľúčových slov pre SEO: nielen pre začiatočníkov.
Čo je to analýza kľúčových slov a ako ju efektívne zrealizovať? Pozrite si hodnotný návod efektívnej analýzy kľúčových slov nielen pre začiatočníkov.

SEO jednoducho a efektívne - spoznajte zaručený spôsob, ako spoľahlivo získavať zákazníkov z Google vyhľadávania (vhodné aj pre laikov).
Chcete vedieť ako efektívne získavať zákazníkov z Google vyhľadávania pre svoj web? Presvedčte Google, že si váš web zaslúži top pozície v Google vyhľadávaní.

Prečo sa oplatí investovať do SEO optimalizácie?
SEO ponúka pre weby oslovovať správnych ľudí v správny čas – umožňuje v Google vyhľadávaní zobrazovať web tým ľuďom, ktorí práve hľadajú to riešenie, ktoré im môže ponúknuť daný web.